Zapisz się do newslettera,
aby otrzymywać najważniejsze informacje.
Ogłoszenie o naborze nr 1/2020 z dnia 30.01.2020r.
Stowarzyszenie
Lokalna Grupa Działania „Wadoviana”,
działająca na terenie gmin:
Wadowice i obszarów wiejskich Gminy
Andrychów
informuje
o możliwości składania
wniosków
o przyznanie pomocy na operacje
z zakresu: zgodnie z § 2 rozporządzenia na wdrażanie
LSR
Utworzenie Centrum Przetwórstwa Lokalnego
w ramach poddziałania
„Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego
kierowanego przez społeczność”,
objętego
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich
na lata
2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju
Obszarów Wiejskich
Wsparcie udzielane jest: w formie refundacji kosztów kwalifikowalnych
Wnioski o
przyznanie pomocy można składać w terminie:
od 13.02.2020 do 26.02.2020
Wnioski składa się bezpośrednio w Biurze Stowarzyszenia
Lokalna Grupa Działania „Wadoviana” ul. Lwowska 7, 34-100
Wadowice w godz. od 8:00 do 14:00 (osobiście
albo przez pełnomocnika albo przez osobę upoważnioną) w formie dokumentu
elektronicznego składanego na płycie CD/DVD wgranego uprzednio do POP za
pośrednictwem strony internetowej www.lgd.witkac.pl,
oraz w formie papierowej tożsamej z wersją elektroniczną, w liczbie egzemplarzy 2
szt.
Zakres
tematyczny operacji:
Cel ogólny nr 1 Wspieranie
rozwoju przedsiębiorczości na obszarze LSR, w szczególności sektora
turystyki lub rekreacji
Cel
szczegółowy 1.1 Tworzenie możliwości zatrudnienia
Przedsięwzięcie
1.1.3 : Rozwój przetwórstwa produktów lokalnych
Wskaźnik
produktu: Liczba centrów przetwórstwa
lokalnego
Warunki
udzielenia wsparcia:
1. Złożenie kompletu wymaganej
dokumentacji w miejscu i terminie podanym w ogłoszeniu.
2. Zgodność operacji ze Strategią
Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność (LSR).
3. Zgodność operacji z lokalnymi
kryteriami wyboru operacji, oraz uzyskanie minimalnej liczby punktów.
4. Zgodność operacji z warunkami
przyznania pomocy określonymi w PROW na lata 2014-2020.
Kryteria
wyboru operacji:
Lokalne kryteria wyboru operacji znajdują
się na stronie LGD – www.wadoviana.pl oraz w wersji papierowej w Biurze LGD.
Minimalna liczba punktów w ramach oceny według lokalnych
kryteriów, której jest warunkiem wyboru operacji wynosi 11 pkt.
Formularz wniosku o
przyznanie pomocy, wniosku o płatność oraz projekt umowy
o udzielenie wsparcia dostępne są na stronie internetowej Urzędu
Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego - www.prow.malopolska.pl
Formularz wniosku o
udzielenie wsparcia, formularz wniosku o płatność, formularz umowy o udzielenie
wsparcia, LSR, kryteria wyboru operacji są udostępnione na stronie: Stowarzyszenia
Lokalna Grupa Działania „Wadoviana” oraz do wglądu
w Biurze Lokalnej Grupy Działania w Wadowicach przy ul. Lwowskiej 7 w godz.
od 8:00 do 14:00
Wysokość
dostępnych środków w ramach naboru wynosi 200 000
zł
Intensywność
wsparcia nie może przekroczyć:
dla mikroprzedsiębiorstw:
70% kosztów kwalifikowalnych,
dla małych przedsiębiorstw:
65% kosztów kwalifikowalnych,
dla jednostek samorządu
terytorialnego: 63,63% kosztów kwalifikowalnych,
dla innych
podmiotów( stowarzyszenia, fundacje itp.) : 90% kosztów kwalifikowalnych
Wykaz
dokumentów niezbędnych do wyboru projektów:
Wszelkie informacje niezbędne dla
prawidłowego wypełnienia wniosków udzielane są w Biurze Lokalnej Grupy
Działania oraz pod numerem tel. +48 508 380 987 w
godz. od 8:00 do 14:00
Dokumentację konkursową można pobrać poniżej:
"Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie". Operacja jest współfinansowana ze Środków Unii Europejskiej w ramach działania: "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER w ramach poddziałania: "Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Cel operacji: Sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji. Przewidywane wyniki operacji: Finansowy postęp we wdrażaniu LSR. Instytucja Zarzadzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.