Operacje własne

Tutaj znajdą Państwo aktualne ogłoszenia o zamiarze realizacji operacji własnych, informacje o zgłoszonych wykonawcach, ogłoszonym naborze oraz wyniku przeprowadzonego konkursu i oceny operacji własnej.

Planowane Operacje własne do realizacji w nowej perspektywie obejmują:

          W ramach Celu 1 „Atrakcyjna Wadoviana”:

  • przedsięwzięcia P.1.3 „Budowa marki „Wadoviana” dla produktów lokalnych”. Operacja własna dotycząca budowy marki „Wadoviana” dla produktów lokalnych ma na celu stworzenie spójnej i rozpoznawalnej marki, która będzie reprezentowała produkt lokalny, wyróżniający się wysoką jakością i unikalnym
    charakterem LGD „Wadoviana”.

    W ramach Celu 2 „Wadoviana dla Mieszkańców”:

  • przedsięwzięcia P.2.3 „Tworzenie warunków dla rozwoju organizacji pozarządowych”. Operacja własna skupiająca się na tworzeniu warunków dla rozwoju organizacji pozarządowych (NGO) ma na celu stworzenie sprzyjającego środowiska dla tych instytucji, które odgrywają kluczową rolę w społeczeństwie
  • przedsięwzięcia P.2.4 „Aktywizacja lokalnych liderów” Operacja własna związana z aktywizacją lokalnych liderów oraz kształtowaniem świadomości obywatelskiej, wzmocnieniem edukacji liderów życia publicznego i społecznego koncentruje się na identyfikacji, wsparciu i rozwoju liderów w społecznościach na poziomie lokalnym.

    W ramach Celu 3 „Wadoviana dla Biznesu”:

  • przedsięwzięcia P.3.3 „Rozwój sieci współpracy branż kluczowych” Operacja własna mająca na celu rozwój sieci współpracy wśród kluczowych sektorów gospodarki zakładająca
    stworzenie platformy do regularnej komunikacji i współpracy pomiędzy kluczowymi podmiotami gospodarczymi na
    danym obszarze 
  • przedsięwzięcia P.3.4 „Mentoring i aktywizacja młodzieży w zakresie promocji postaw przedsiębiorczych” Operacja własna skupiająca się na mentoringu i aktywizacji młodzieży w promocji postaw przedsiębiorczych zakłada
    wprowadzenie programu edukacji biznesowej skierowanego do młodych ludzi.

 

 

Skip to content